Okom skokom nudi široki raspon profesionalnih usluga za svoje klijente iz svih poslovnih sektora, a naročito u IT sektoru.
  • HR administracija

    • Obračun autorskih honorara, naknada prema ugovorima o djelu, ugovorima studentskog servisa
    • Obrada dolazaka i odlazaka zaposlenika (prijave, odjave i promjene kod nadležnih institucija, priprema radno-pravne dokumentacije, upoznavanje s tvrtkom i procedurama..)
    • Vođenje kadrovske evidencije, mjesečne evidencije rada, obračun godišnjih odmora i izostanaka
    • Arhiviranje i sistematizacija radno-pravne dokumentacije (u skladu sa zakonskim odredbama)
    • Izrada internih procedura, implementacija i optimizacija poslovnih procesa
    • Employer branding strategija
  • Financije

    • Prikupljanje i sistematizacija mjesečne dokumentacije za daljnje knjigovodstveno evidentiranje (URE, IRE, Izvodi, Blagajna, Putni nalozi)
    • Izrada putnih naloga, izlaznih računa, blagajničkih izvještaja
    • Evidencija materijalne i nematerijalne imovine, inventura imovine
    • Izrada financijskih planova i izvješća o troškovima
    • Priprema podloga za obračun plaća, isplata plaća i distribucija isplatnih lista
    • Plaćanja putem internet bankarstva
    • Komunikacija s knjigovodstvom u vezi svih financijskih pitanja
    • Kontinuirano praćenje promjena poreznih, računovodstvenih i ostalih propisa vezanih uz poslovanje te pravovremeno obavještavanje i savjetovanje
  • Administracija

    • Usmena i pismena poslovna komunikacija i korespondencija s poslovnim partnerima i dobavljačima
    • Administrativno-pravni poslovi – pomoć pri pripremi pravnih akata (ugovori s dobavljačima, vanjskim suradnicima i sl.) te izrada različitih pismena – prema sudu, fizičkim osobama, institucijama, očitovanja i sl.
    • Komunikacija s državnim institucijama (FINA, Porezna uprava, HZMO, HZZO, HZZ itd.)
    • Arhiviranje i evidencija interne dokumentacije
  • Logistička podrška

    • Organizacija službenih putovanja
    • Organizacija team buildinga i ostalih aktivnosti za zaposlenike
    • Nabava uredske opreme i potrošnog materijala (prikupljanje ponuda, analiza cijena, pronalazak dobavljača...)
    • Organiziranje poslovnog prostora i stvaranja reda u radnoj okolini (uređenje ureda, organizacija selidbe, komunikacija s najmodavcima)
  • Ostalo

    • Organizacija zaštite na radu
    • Prikupljanje ponuda za leasing vozila te priprema dokumentacije za leasing vozila
    • Priprema natječajne dokumentacije, dokumentacije za praćenje i izvještavanje u skladu s uvjetima natječaja

Trebaju vam naše usluge?