OKOM SKOKOM pruža usluge administracije, usluge administriranja ljudskih resursa, financijske usluge - izrade financijskih planova i izvješća o troškovima, usluge organizacije ureda te ostalih pomoćnih uredskih poslova.

Što je okom skokom

Direktori malih tvrtki često su zagušeni administracijom koja ih sprječava da se usredotoče na najvažniji zadatak - vođenje poslovanja. OKOM SKOKOM će vam otkloniti taj pritisak, pružanjem prvoklasne usluge voditelja ureda, organizirajući vašu administraciju, HR i financije.

Poseban naglasak stavljamo na novoosnovane ili nedavno osnovane tvrtke kojima je potrebna stručna pomoć iz svih područja poslovanja.

Korištenjem naših usluga:

Štedite svoje vrijeme i novac - dobivate prostor za fokusiranje na vođenje i širenje poslovanja

Povećavate učinkovitost operativnih uredskih poslova

Dobivate iskusnog i stručnog voditelja ureda koji se brine o vašem uredskom poslovanju

Okom skokom osnovala je Biljana Vidović u ožujku  2019. godine s ciljem da usluge Office Managera učini ekonomičnima za male tvrtke.

Radeći na poslovima voditelja ureda u nekoliko tvrtki i u više faza poslovanja, stekla sam raznoliko iskustvo - od toga da sam bila jedina osoba koja vodi sve uredske operativne poslove (administracija, HR, financije, ...) do toga da sam bila zadužena samo za jedan dio koji je uključivao i vođenje i mentoriranje drugih ljudi. 

Jako bitan element mog angažmana je uvijek bila i briga o zadovoljstvu zaposlenika i o atmosferi u timu odnosno tvrtki.

Smatram da svojim iskustvom, stručnošću i pristupom mogu pružiti zaokruženu i kvalitetnu uslugu voditelja ureda, a i klijenti su to prepoznali :-)

Kako radi okom skokom

Analiziramo i pratimo procese te kontinuirano osmišljavamo i provodimo uredske politike koje će poboljšati operativnu učinkovitost vaše tvrtke. Radimo na tome da osiguramo efikasno i stručno vođenje svih operativnih uredskih poslova.

Prilagođavamo količinu angažmana ovisno o trenutnim potrebama klijenta. Preferiramo kombinaciju udaljenog rada i rada u prostorima klijenta. Zbog prirode posla i ostvarivanja osobnog kontakta sa zaposlenicima važno nam je imati mogućnost rada u prostorima klijenata.

Trebaju vam naše usluge?