Direktori malih tvrtki često su zagušeni administracijom koja ih sprječava da se usredotoče na najvažniji zadatak - vođenje poslovanja. OKOM SKOKOM će vam otkloniti taj pritisak, pružanjem prvoklasne usluge voditelja ureda, organizirajući vašu administraciju, HR i financije.
Poseban naglasak stavljamo na novoosnovane ili nedavno osnovane tvrtke kojima je potrebna stručna pomoć iz svih područja poslovanja.
Štedite svoje vrijeme i novac - dobivate prostor za fokusiranje na vođenje i širenje poslovanja
Povećavate učinkovitost operativnih uredskih poslova
Dobivate iskusnog i stručnog voditelja ureda koji se brine o vašem uredskom poslovanju
Okom skokom osnovala je Biljana Vidović u ožujku 2019. godine s ciljem da usluge Office Managera učini ekonomičnima za male tvrtke.
Analiziramo i pratimo procese te kontinuirano osmišljavamo i provodimo uredske politike koje će poboljšati operativnu učinkovitost vaše tvrtke. Radimo na tome da osiguramo efikasno i stručno vođenje svih operativnih uredskih poslova.
Prilagođavamo količinu angažmana ovisno o trenutnim potrebama klijenta. Preferiramo kombinaciju udaljenog rada i rada u prostorima klijenta. Zbog prirode posla i ostvarivanja osobnog kontakta sa zaposlenicima važno nam je imati mogućnost rada u prostorima klijenata.